bambi

Sjukstuga + gårdagens outfits

Imorse så vaknade jag, maken och Leah med feber! Jag frös en massa under natten och låg och skakade men nu är jag väldigt varm istället. Inte så roligt för Zack som är den enda friska och vill leka en massa. Men han sov middag med oss ganska länge så då fick vi alla vila. Lite konstigt när vi bara får feber och inga andra symtom, men jag hoppas att det går över snabbt då.

Gårdagens Zack

Rosa rutig Ralph Lauren skjorta (som var en present från vännen Linda), vita Billabong shorts (som inte var så vita så länge).


Gårdagens make och Leah:


Klädkod "kavaj", vilket innebär kostym... lite konstigt allt det där med klädkoderna vid bröllop. Leah hade en röd Ralph Lauren piké tröja och strumpbyxor.


Och så hade jag på mig min Up-to-me-ism strap dress

#1 - Anonym

Varför sånt stort fokus på kläder jämt? Speciellt på barnen, vad spelar det för roll? Köp begagnat och ge mellanskillnaden till bättre behövande.

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Anonym Jag gillar kläder så därför blir det en hel del sånt i bloggen. Läsare brukar uppskatta det också.



Jag köper en hel del begagnat också. Mest på Tradera men då och då i second hand butiker också.