bambi

Status på Mathildes rea

Det var lite utplockat på Mathildes rea (den i PK-huset) så jag hittade inte så mycket som jag ville ha. Tyckte att det mestadels fanns plagg i storlekarna 3 och 4. Jag frågade om det fanns mycket Odd Molly vid andra Mathilde-butiken och det fanns det inte sa dom.



Det fanns:
Blueskies tie dress (inte så många), Hookup s/s tunic, Betty mae jumper cardigan (fanns många kvar, dom är stora i storleken!!), 100 g frill top, Velour pant, Crochet jacket.


Ka-ching plain dress (ganska många kvar), Ka-ching wrap, Euphorbia tunic, Shivers strap dress, Sundance tank, Sundance cardigan, mfl.

Förutom en massa Odd Molly så fanns det även dessa glittriga träskor:


Och så hade dom halva priset på Hasbeens, men där fanns det bara större storlekar kvar (inte min storlek 37 alls!).




Och för mig så blev det en A-one silk camisole long print för 500 kronor (halva priset).
#1 - Sofie

Åh, såg du vad det fanns för storlekar på betty mae och vilken färg som fanns?? :)

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Sofie Det är den beige som finns och det fanns en stor hög utav den. Jag provade den i storlek 2 (min vanliga storlek) men det känns som om jag kunde ha gått ner 1-2 storlekar på den! Men den verkade himla mysig, en riktig höstkofta!

#3 - Sofie

Tack för svaret....Mm, den är nog stor i storlek, är vanligtvis också en 2a, prövade en 0a o den var lite tight bara..Kanske ska ringa o kolla..Ha en fin helg!