bambi

Tårtfat - ett måste!
Nu när jag bakade Morotstårtan så kom jag på att vi har inget tårtfat, bara en "tårtbox" från Tupperware. Men vi måste ju ha ett tårtfat också (haha, nu låter jag som Zack)! Så jag har kikat runt lite på tårtfat och det här är mina favoriter:

Tårtfat från Rörstrand designad av Lovisa Burfitt, 599 kr. Rosa tårtfat från Jellybean, 495 kr. Gammelrosa tårtfat från Ib Laursen, 239 kr.

#1 - LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Jag blev kär i tårtfatet till höger. Jag är också på jakt efter ett tårtfat, kör också med Tupperwares box. Tack för tipset, nu vet jag vad som ska inhandlas nästa månad :)

#2 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Tycker också det sista fatet är finast (IB Laursen). Tror det är ett likadant som jag fick när jag fyllde år. Supersnyggt är det i alla fall.

#3 - Chriszy

Oh, det där gammelrosa tårtfatet var superfint! :)

#4 - Chriszy

Har inte med det här inlägget att göra, men har en fråga!

Vet du vart fruktparken ligger? Och om den ens finns kvar? Jag vet att jag lekte där som liten några gånger, men har ingen aning om vart den finns :p

#5 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Chriszy Ja, den ligger i Liljeholmen och den finns fortfarande! Jag har bara varit där en gång, för ca 1 år sen.

#6 - Maja

Jaaa... alltså på nåt konstigt sätt blir tårta mycket godare med ett fint tårtfat. Eller? :)

#7 - maya

kolla också in Mateus tårtfat.....................finns i rosa mfl färger. så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint. finns bl a på NK