bambi

Tillverkningsdagen

God morgon regn! Ja, här i Stockholm regnar det. Jag och en vän skulle åka och bada med barnen men det skippar vi nog...  Ikväll så ska vi åka till svärföräldrarna och sen till min pappa på söndag som fyller år så.

 

En rolig sak som jag läste i DN är att idag är den dagen då flest barn tillverkas. Det är exakt 9 månader innan den vanligaste födelsedagen i Sverige - 15 april. Hihi, så nu vet ni vad som pågår runtom i landet ikväll.  ;)

#1 - Sophie - Vi 3 mot världen ♥

Haha gud vad kul! Tillverkningsdagen!



Bloggande rockstjärna låter som en bra kombination tycker jag :) Då får han dra in lite kosing till mamman ;D

#2 - Sara

Hihi, våra barn är födda den 13e respektive den 19e april :-D

#3 - LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Ja då vet jag vad jag gjorde för nästan exakt sju år sen eftersom min dotter är född 14 April haha.

#4 - Martina

Borde vara en nationell helgdag tycker jag.