bambi

Vardagslyx
Idag får jag verkligen uppleva vardagslyx flera gånger om. Maken har tagit ut övertidstimmar så att han är ledig idag. Så jag fick sovmorgon idag *megalyx* och sen så ska jag iväg och klippa mig och göra något åt min hemska utväxt. Jag är lite allergisk mot utväxt, tycker det är så fult. Men det blir tre timmar egentid och att bli ompysslad.


Hejdå utväxt!

#1 - Annica H

Åh, vad skönt för dig att bli så ompysslad. Och lite extra tid tillsammans med sin partner är aldrig fel det heller. :)



Hoppas du får en riktigt underbar dag! ;)

#2 - Emelie

Åh vad skönt det låter!! Borde också gå till frissan... Är "bara" 32, men har redan en del gråa hår som jag vill dölja..;)

#3 - Sara - Mamma till Max 2,5 år

Va härligt med lyxig egentid. Hoppas du får en bra dag =)

#4 - Chriszy

så härligt :)