bambi

Vecka 30 - #615 Hookup s/s tunic

 

Denna veckas Odd Molly är ett av mina reafynd från säsongen, #615 Hookup s/s tunic. Den är i 100% silke och finns i färgerna vintage old rose, multi och lite military.



Jag hade länge kikat på den vackra Hookup s/s tunic men var lite orolig för att det skulle vara lite "tältvarning" på den. Men när den dök upp på Country Dreams rea så ville jag inte riskera att vara utan den! Och det ångrar jag verkligen inte då den inte alls kändes som ett tält på.

Den är underbart vacker med sitt blommiga silkestyg. Den har ett vackert fall och jag tycker att den ger ett slankande intryck med sina lodräta partier.

Den har två fickor som gör att den känns även lite vardaglig och det gör att den är väldigt användbar!

Jag har använt min fina Hookup s/s tunic till middagar, Skansen-besök men också besök i lekparken. Den är normal i storleken. Jag har min vanliga storlek (2) på min. Ordinariepriset på Hookup s/s tunic är 2000 kronor.