bambi

Vinn biljetter till filmen Bilar 2

I samarbete med VideofyMe och Disney har jag fått möjligheten att lotta ut ett par biljetter till Disneys nya film Bilar 2. En av Zacks favoritfilmer är Bilar och jag tror att han kommer att älska uppföljaren också! Allt ni behöver göra för att vara med och tävla om ett par biljetter är att svara på frågan:

Owen Wilson gör den engelska rösten, men vem gör Blixten McQueens svenska röst?
1) Ingemar Stenmark
2) Martin Stenmarck
3) Jan Stenmark


Glöm inte att fylla i din mailadress i mailadressfältet så att jag kan kontakta dig om du vinner! Tävlingen pågår till och med måndag klockan 12.00! Tills dess så stänger jag också av att era kommentarer godkänns automatiskt så att ni inte kan tjuvkika på varandra  ;)

Lycka till!
#1 - Maria - med bebis i magen ☆

den filmen verkar rolig! :)

#2 - Emma

Rätt svar är nr 2 - Martin Stenmark

#3 - Erika

2!!! Åh va vår downskille Anton skulle bli glad om han fick en biljett till hans favvofilm!!

#4 - Therese - Eira min ögonsten

Rätt svar är 2) Martin Stenmarck :)

Håller tummarna stenhårt då min dotter Eira AVGUDAR "Kattchaoo" som hon kallar Blixten McQueen :P

#5 - Therese

Åh, jag vill gärna vara med och tävla. Skulle vara superroligt att gå på bio med sonen, eftersom lilla fröken fortfarande är för liten för att sitta stilla så länge. Rätt svar är Martin Stenmarck.

#6 - Marie

Ååå kommer den äntligen! Har två killar som älskar ettan. Just nu är favoritleksaken en bilbana där Blixten tävlar mot Chick Hicks och Kungen.



De har dessutom aldrig varit på bio, är 5 och 3,5 år gamla, så det hade varit kul om detta blir första gången!!!



Rätt svar är Martin Stenmark!



Tack för mig!

Marie

#7 - Mia

Svar: 2) Martin Stenmarck

Min son älskar Bilar och vi kommer gå på 2an också, hoppas vi vinner biljetterna :)

#8 - Moa

Rätt svar är nr 2, Martin Stenmarck.

Det vore verkligen superkul att vinna, 4åringen är väldigt förtjust i första filmen och pratar hela tiden om "5e augusti", då han är väldigt sugen på uppföljaren.

#9 - Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Åh. Jag bara MÅSTE ju vara med. Noah älskar Bilar och vi har sagt att när denna film kommer ska han och pappa alt. mamma gå och kika på den på bio.

Lite ensamtid helt enkelt. Tänk, om han skulle vinna! Håller tummarna hårt.



Svar: Martin Stenmarck



Må gott. Kram

#10 - Anonym

Martin Stenmark gör den svenska rösten i min sons absoluta favoritfilm. Vi ser så mkt fram emot uppföljaren.



Tack för en bra blogg!! Nu har jag läst igenom gamla inlägg och har upptäckt att ni gjort just en sån resa vi planerar med start i januari. Thailand 2 månader!! Ska läsa mer och kanske dyker nån fråga upp. Fast detta har så klart inte nåt m tävlingen att göra.



Ha en bra kväll!!

#11 - Sarah

Martin Stenmarck

#12 - Katarina

2. Martin Stenmark



Mina killar älskar också Blixten. De är 5 & 9 år :-)

#13 - Marie S

Åhh vad roligt!! Joel och Claras favvo oxå!



Rätt svar är 2, Martin Stenmarck.

#14 - therese

Hej, som sonen längtat efter nummer två. Filmen bilar var magi som plötsligt infann sig en julafton när de visade ett klipp på kalle anka, det första på tv han visade intresse för och på var det länge:-) här hemma har det resulterat i tre sönderspelade filmer och drygt hundra blixtenbilar. Han älskade dem så de har funkat vid läkarbesök, tandläkaren, potträning osv. Svaret är såklart martin stenmarck.

#15 - Rita

Ååh, den filmen ääälskar mina barn! Min äldsta dotter hade precis fyllt 3 år när den gick på bio o hon satt som ett ljus hela filmen igenom. Det var så härligt att hon och jag kunde vara på tu man hand på bio och så lämnade vi lillasyster (som då var 5 månader) och pappa hemma. Myysigt! Nu bara väntar vi på att få se Bilar 2, hela familjen tillsammans denna gång!



Jag vill gärna delta i utlottningen av biobiljetter! Svaret är: 2) Martin Stenmarck.

Min mailadress: [email protected]



Ha en bra dag!

#16 - Pethra

Nu måste jag ju självklart vara med och tävla eftersom vår Cornelia älskar Bilar över allt annat.



Svaret är X - Martin Stenmarck.



Kramar

#17 - Helena Strandman

Martin Stenmarck gör den svenska rösten till Blixten :)

#18 - Martina

Det är minsann Martin Stenmarck! Vad glad jag skulle bli om jag fick bjuda med min snart 9-åriga lillebror på bio, vi bor 40 mil ifrån varandra så det är sällan vi kan göra såna saker ihop bara vi två... Håller alla tummar jag har för att jag ska vinna! :)

#19 - Carolina

Svar:

2) Martin Stenmarck



Håller tummarna stenhårt nu, sonen skulle bli sååå lycklig om han fick se denna på bio - hans isåfall FÖRSTA biobesök! :-)

#20 - Veronika

Martin Stenmarck gör rösten

#21 - Sofia Forsell

Åh vilken kul tävling!

Jag vill gärna vara med.



Svaret är : 2



Kram Sofia

#22 - Veronica - VeraPhoto

Åh detta vill jag verkligen vinna!! Både mamma och son älskar ettan så detta skulle jag vilja vinna så vi kan gå på bio ihop och se uppföljaren :)



Svaret är 2 - Martin Stenmark!

#23 - Carro

2) Martin Stenmarck



Jag vill väldigt gärna vinna eftersom Bilar även är min lille Elliots favoritfilm =)

#24 - Pudding

Vilken rolig tävling!



Båda mina barn(pojke o flicka) fullkomligen ÄLSKAR Bilar! Det har dem gjort enda sedan den första filmen kom, och dem ser mycket fram emot att se tvåan också. Att få se den på bio skulle göra dem väldigt G*L*A*D*A!



Svaret på frågan är...så klart...Martin Stenmarck!

#25 - tesa

nr2 martin stenmark gissar jag på

#26 - Jennie

Svar: 2) Martin Stenmarck

#27 - Anonym

Så perfekt, om jag vann ;-) min lilla Tobias älskar filmen Bilar. Han kommer säkert att älska 2 an med. Jag vill gärna vara med i tävlingen. Tack för en toppen blogg. Läser ofta, inspireras, roas och njuter av att kunna koppla liknande till min egen familj. Kram Johanna

#28 - Malin

Martin Stenmark gör den svenska rösten:)

Hoppas jag vinner:)

#29 - Cissa

Bilar är ju toppenbra! Ser med spänning fram mot uppföljaren!



Och det är ju Martin Stenmark som har lånat ut rösten till allas vår Blixten McQueen!

#30 - Karin

Jag svarar 2, Martin Stenmarck.



Jag håller tummarna för att jag vinner, min son är helt tokig i Blixten och hans vänner. Han har dragit med sig lillasyster för hon blir alltid jätteglad när hon ser en av Liams leksaksblixten :)

#31 - Martina

Martin Stenmark gissar jag på :-)

#32 - Carola

Rätt svar är 2) Martin Stenmarck



Nu håller jag tummarna!

#33 - Sofie

Det är Martin Stenmark som gör rösten.



Tack för en härlig blogg!! Min son hade blivit jätteglad om vi vann, han blir 3 i september och har aldrig varit på bio.

#34 - Maria B

Det är Martin Stenmark som göär rösten. Min son skulle älska att se denna filmen!!

#35 - Anonym

#36 - Maria

Mitt svar på frågan blir 2

#37 - nina stålkrona

martin stenmark! :)

#38 - MAja

Martin Stenmark gör den svenska rösten!



Mina barn ÄLKAR bilar och äldste sonen 5 år hartjatat i 3 månader på uppföljaren då han vet att den skulle komma i sommar.



Fortsatt trevlig extra semester



maja



#39 - Maja

Nr 2!

#40 - Ina

Det här vill jag vara med och tävla om!! :-D

Vi tänkte gå på premiären med Hannes och det blir inte bara EN premiär utan två premiärrer då det är första gången Hannes går på bio då. Hannes älskar Blixten McQueen och vill ha motivet på ALLT och har sett den första filmen många gånger hemma. Hannes fyller dessutom fem år ganska nära inpå filmpremiären (10 augusti) och därför känns det extra kul att ta honom på bio då.

Mitt svar är 2) Martin Stenmark

Nu håller jag tummarna att just vår lillkille vinner!!

Kram Ina

#41 - Linda

jag röstar på Martin stenmark.



Våra barn älskar cars och bärgarn filmen så denna vore en rolig tävling.

vore roligt att kunna gå och se denna film och gå på bio för första gången.

#42 - Anna Lindblom

Rätt svar är 2) Martin Stenmarck

#43 - Anonym

#44 - care69

Jag är gärna med!

Svar: 2) Martin Stenmarck



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/07/25-juli-vinn-biljetter-till-filmen.html

#45 - Maximilians mamma Ulrika

Här hemma älskar hela familjen Cars och vet såklart att det är (2) Martin Stenmark som gör den svenska rösten:)



Maximilan fyllde tre den 21 juli så det skulle bli en perfekt födelsedagspresent i efterskott- det första biobesöket!

#46 - cassandra

Ohh, min lillebror är helt galen i dessa filmerna och han har även några figurer/bilar från filmen så det hade varit jätteroligt att ta med honom och se denna :D



Den som gör Blixten McQueens svenska röst är:

2) Martin Stenmarck



Håller alla mina tummar och tår och hoppas på tur.

Kram på dig!

#47 - Cissi

Svar: Martin Stenmark

#48 - Jessica

Martin Stenmark!!!

#49 - Anna L

Jag är gärna med och svaret är: Martin Stenmarck



#50 - Annica

2. Martin Stenmarck

#51 - Zandras Rosa Dagbok

Rätt svar är: Martin Stenmarck:)



Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!=) Skulle vara en PERFEKT födelsedagspresent till min lillebror, som är helt GALEN i 1:a bilar-filmen^^



Så nu håller jag alla tummar & tår jag har!

#52 - Therese, Henry och lillebror Charlie

Åh, den filmen är mina söner galna i båda två, tvåan är lika välkommen av mig som av dem, då den första spelas om och om igen... :) kan förresten tipsa om filmen om Bärgarn, som fått en egen film, också poppis här hemma!



I alla fall, jag vill också tävla, och svaret är ju nummer 2, Martin Stenmarck!

#53 - Jenny W

2) Martin Stenmarck

#54 - Pernilla W

Klart jag vill vara med och tävla om biobiljetter till Bilar 2 :)

Svar: 2 Martin Stenmarck

#55 - Pernilla W

Såklart jag vill vara med i Tävlingen =)

Svar 2: Martin Stenmarck

#56 - Katja

Rätt svar är : Martin stenmarck



Jag hoppas så innerligen att få vinna.Sonen är 4,5 år,har varit på bio en gång,men med min sambo.Jag fick inte följa med eftersom dom ville ha ensamtid.Så nu ser jag min chans att få lite egen mysig tid med min son.



Och egen tid är viktigt för oss eftersom att jag separerat från sonens riktiga far,och pappan och sonen har ingen bra kontakt med varann,och sonen har tagit allt det här jätte hårt fast att det är över tre år sedan.Vill inte gå in med mer detaljer så här,Men två biobiljetter för oss skulle betyda som en lottovinst på en miljon.Så jag håller tummarna!

#57 - Anders,Pappa till Lukas

Svar; Martin Stenmarck

Ifall jag vinner så blir min son Lukas glad :-)

Ha De!

#58 - Soffan

Det är ju Martin Stenmarck så klart! hubba hubba

#59 - Jonna

Åh, det är ju nummer 2, Martin Stenmarck! Hoppas!

#60 - Sophia

Kul med bio!

Jag svarar 2, Martin Stenmarck.

#61 - Linda Fransson

Är gärna med!! :)



Länkat här från bloggen:

http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2011/july/25-juli-vinn-biljetter-till-filmen-bilar-2.html



Svaret är 2) Martin Stenmarck

#62 - sofie andersson

2) Martin Stenmarck



Om jag vinner bjuder jag min pojkvän på denna bion, han älskar bilar!

#63 - Trillingnöten

#64 - Trillingnöten

Martin Stenmark

[email protected]



Jag råkade visst trycka iväg en tidigare kommentar utan att ha skrivit nåt. Oooops! Sorry!

#65 - Mia Hellberg

Martin Stenmark

#66 - Sanna

Jag är gärna med och tävlar, vore jätte roligt att vinna ett bio besök med min dotter som länge viljat se just den här filmen.



Svaret är 2) Martin Stenmarck.



Kram Sanna

#67 - Marita

Det är Martin Stenmarck som gör Blixtens röst! Jag vill verkligen vinna eftersom den första filmen var min sons stooooora favorit film för ett par år sen så 2:an är efterlängtad! : )

#68 - Janette

Maste vara Martin Stenmarck, blixten ar en favorit hemma, sa bio vore toppen

#69 - Lina

#70 - Lina

Martin så klart =)

#71 - Lina & lille Kian

Rätt svar är såklart nr 2: Martin Stenmarck =)

#72 - u

#73 - Ulrika Vestlin

Rätt svar: 2. Martin Stenmarck

#74 - evamar

Det är ju läckra Martin Stenmarck som gör den svenska rösten!

#75 - Aniika

Hej! Klart jag är med och tävlar, min lille son ÄLSKAR "Cars", och skulle bli jätteglad över att gå på bio, särskilt om jag köper lite popcorn också! :)



Den svenska rösten görs av 2) Martin Stenmarck

#76 - Hanna

Hej!



Jag är gärna med och tävlar om biljetter till nya Bilar-filmen. Det vore fantastiskt att få bjuda barnen på bio!



Rösten kommer från Martin Stenmarck.



Må gott!

#77 - dzenana

martin stenmarck