bambi

Vinnaren av biobiljetterna
Ina om Vinn biljetter till filmen Bilar 2:
Det här vill jag vara med och tävla om!! :-D
Vi tänkte gå på premiären med Hannes och det blir inte bara EN premiär utan två premiärrer då det är första gången Hannes går på bio då. Hannes älskar Blixten McQueen och vill ha motivet på ALLT och har sett den första filmen många gånger hemma. Hannes fyller dessutom fem år ganska nära inpå filmpremiären (10 augusti) och därför känns det extra kul att ta honom på bio då.
Mitt svar är 2) Martin Stenmark
Nu håller jag tummarna att just vår lillkille vinner!!
Kram Ina


Grattis Ina!

P.S. Nu är kommentarerna återställda :)

Håll utkik snart kommer en ny rolig tävling!!  :)
#1 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Oh tack fina! Jag jobbar hårt för att alla underbara mammor ska få en superkryssning! :D



Kram på dej

#2 - Ina

Åååååh vad roligt att vi vann, jag som nästa aldrig vinner... Ska bli såå roligt att ta med Hannes på bio och nu då jag berättade för honom att vi vunnit blev han eld och lågor!! :-) tack snälla!!

Kram Ina