bambi

Bloggare - ett konstigt släkte



Ja, att resa bort med ett helt gäng med bloggare är ju lite speciellt. Kamerorna är förstås med och allt ska fotas. När det är dags att äta hör man paniken när maten precis kommer "Rör inte maten! RÖR INTE MATEN!". Man ber sina barn akta sig (för dom förstår ju inte att dom kan gå fram och börja undersöka sakerna INNAN man har fotat allt). Det poseras för dagens outfit och man diskuterar antalet unika besökare, bloglovin's vara eller icke vara och sponsring  ;)


Ciderflaskor som fotas INNAN någon tar en flaska  ;)

#1 - Dorothea - Ett nästintill trillingliv

HAHAHA!!

Vilken bild och härlig text. Hihi.

Jag måste få låna denna bilden på min blogg. Hihi. Vad roliga vi alla såg ut ;)



Jätte kul att ses. Hoppas det blir snart igen.´Kram

#2 - Sophie

Hahahaha!! En bild säger mer än tusen ord! Jag lånar gärna oxå den här bilden hihi! ;) Kram till dig!

#3 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Hej beauti!



Hihi vilken "lagbild" på oss tjejer, vad fnittriga vi var. :)

Måste säga att du och din make ser verkligen som gjorda ut för varandra. :)



Kram

#4 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Lånar gärna också bilden om jag får?

#5 - ♥anna♥

Haha ja lite lustigt är det ändå!

#6 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Superkul att du ska med på mammabloggkryssningen, har du sett hemsidan och hittat mammabloggkryssningen på facebook?



http://mammabloggkryssningen.se

#7 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Men vänta lite, har du varit på blogg-grejen i S-strand? Eller råkar det varit någon annan grej just samma helg? :-O

#8 - Tess

Hahaha! Vilken klockren bild! :-D

#9 - Anonym

Lite överdrivet kanske.

#10 - towis

vilken sista roliga bild :) och himla sant!

#11 - airaM

Haha, jaa, det är därför det är så jäkla skönt att umgås med andra bloggare. De tycker inte att man är dum i huvudet som vill fota precis allt. :)