bambi

Dagen innan midsommar...


Det fortsätter att regna här i Stockholm, typiskt midsommarväder? Jag har hunnit med att träna, duscha och äta lunch medans Leah sovit. Jag ska försöka klämma in en fika med en vän innan ett bud kommer med ett paket.

Jag är lite osäker på vad vi ska göra imorgon. Vi har några olika val, men jag är inte så sugen på att åka någonstans i detta väder. Vad ska ni göra imorgon?

Igår så var det soligt en stund i allafall... så barnen lekte ute under sommaravslutningen på Zacks förskola.

#1 - LADY DAHMER

jag hoppas det är någorlunda bra väder. Kanske gå till en park. Hitta en stång. Fan, snart måste man ju börja vara engagerad i högtiderna. För ungarnas skull alltså.

#2 - Johanna - Tv�barnsmamman mitt i kaoset

Fika på söder låter väl toppen! :)

Okej dagtid, är du barnfri då?

Sambon är föräldraledig så jag kan när du kan.



Hihi va söt du är som får det att låta som att betala räkningar som något kul.



Kram fina

#3 - Tindra

Vi kanske åker till mina föräldrar & hälsar på parents & syskon :) ...Hoppas på bra väder iaf....



Har du tips på bra webshops med bra märkeskläder??? Hållbara kvalitetskläder.... :) blir ju en hel del tvätta & byta varje dag m 2 barn ....spy här & mat där ;)

Kram

#4 - Maddis

Åh, så söta ungar du har :) Hoppas allt är bra med er? Hoppas vi kan ses nångång snart, inte sett varann på ett bra tag ju :(



Kram!

#5 - Anonym

Imorgon ska jag försöka att bara koppla av efter en veckas konstant sökande efter Joel.. Kroppen sa ifrån tillslut.



Det ska regna här nere på Västkusten också, om det är någon tröst..

#6 - En pojkmammas vardag

Här i norr skiner faktiskt solen. Håller tummar och tår hårt för att den kommer att göra det även imorgon! För att plocka blommor och dansa kring midsommarstången är ju ett måste!!

#7 - Mie

Skall man kunna leka leken bord in, bord ut så kräver midsommar en och annan skur :-D



Trevlig Midsommar till dig !!

#8 - LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

I morgon ska vi ut på landet till mamma där de har riktigt gammeldags midsommarfirande. Och så får trollen springa av sig lite och jag får lite vila med barn som inte är rastlösa.