bambi

Dagens outfit
Idag har jag på mig en gammal favorit, en Molly jag aldrig kommer att sälja: 9th sweater. Love it, love it, love it. Önskar att den skulle komma igen i någon kollektion... men än då länge verkar det inte så  :/



Här ser ni också ganska så tydligt hur mitt ärr ser ut, nästan ett år efter operationen....

#1 - Helena

Den där är en favvo i min garderob med, fast den i chalk

#2 - Helena Dacker

Hej! Jättefin tunika helt klart!!

Jag hade velat "klaga" liiite ;) Jag hittar ingen knapp på din blogg för att se äldre inlägg, jag har inte alltid tid att gå in och läsa din fina blogg varje dag längre så när jag går in så får jag antingen bara läsa det som står på första sidan eller hålla på och plocka fram en hel månads inlägg...

kram

#3 - Annelie A

Ärret syns bara som ett streck och hade du inte påtalat det hade jag inte tänkt på det och då har jag ändå operetats för struma och har ett eget ärr på samma ställe. Ditt ärr ser jättefint med andra ord=)