bambi

Dagens tips: Gratis glass!





Idag och imorgon så får man provsmaka Häagen-Dazs goda glassar vid Medborgarplatsen mellan 11-19, onsdag och torsdag så står dom vid Slussen.

Man får välja mellan smakerna Chocolate, Pralines & Caramel och Strawberries & Cream.

Chocolate, Pralines & Caramel är en ny version av min absoluta favorit glass Pralines & Caramel (älskar den!!). Men denna tyckte jag var för chokladig... inte alls lika god  :/

Strawberries & Cream innehåller bara 5 indredienser!! Den var riktigt god och innehåller stora jordgubbsbitar!

Men ingen av dom slog min gamla favorit:

#1 - Alfva

Åh, det är alltså en utflykt in till stan man ska göra efter hämtning idag för att lyxa med lite glass?! Nam nam!

#2 - Anonym

Tack för ett bra tips. Vi ska åka och besöka en ny park idag och då tar vi det i närheten av Medborgarplatsen.

#3 - mrsjanuary

Åh så synd man befinner sig för långt borta för glassen :(

Har du som gillar Kent förresten hört carolina wallin pérez när hon sjunger Kentlåtar. riktigt bra :)

#4 - Towis - its about me wherever I am.

Värt en omväg :)

#5 - fröken K

Åh jag älskar Häagen Dazs glass. Min favorit är Strawberry cheesecake. Nom nom. Får aldrig nog av den. Köper den dock bara nån gång var tredje månad. :) Haha.

#6 - Hon den avundsjuka..

Bor ju alldeles för långt bort för att få ett smakprov, men jag tror jag ska prova din favorit nästa gång jag handlar.



Kram Sofia

#7 - Hon den avundsjuka..

Jag har en liten utlottning på min blogg som du gärna får vara med i, bara att lämna en kommentar så är man med.

#8 - Anonym

Åååh! Älskar Häagen Dazs.. Dulche Leche är absolute godast! :D

#9 - Annika

Namnet kom inte med.. :/



Åååh! Älskar Häagen Dazs.. Dulche Leche är absolute godast! :D



Strawberry and cream är också mumma!

#10 - Mali - just me

Åh! Synd att man inte bor där då..