bambi

Den gamla möter det nya


Ramen till höger är från Village


Idag har jag pysslat med att sätta upp ett par canvastavlor som jag beställde från ExtraFilm och även att byta ut och lägga till några nya kort på lite olika ställen runtom i lägenheten.



Ramar från IKEA

#1 - mathilda

tack <3 han är ganska jämngammal med din ena sötnos! ser att vi kommer ses på bloggkryssningen som loppi ordnar, skoj, har följt din blogg ung sen leah kom :) nyfiken fråga, hur hittade du min "miniblogg"?

#2 - Skrotmamman skrotar vidare -14 månader mellan barnen

Jag älskar också att ha foton på väggarna. Vill också beställa tavla. Hade gärna beställt en målning av en familjebild lite av "fånga nuet". Men det känns tyvärr alldeless för dyrt.



Fnissar åt "automatkorten", har hela album med såna från tonåren (när de kostade 20 kr/4 bilder) Saknar dem lite.

#3 - Anonym

Verkligen jättesnygga tavlor! Vilken storlek är det på canvastavlorna?

#4 - Jyoti

Förlåt, det var jag som undrade över storleken på tavlorna... :-)

#5 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Jyoti Dom är inte så stora, bara 30 x 40 cm.

#6 - Linnea

Hej Bambi! Är nyfiken på vad ni tog för efternamn efter vigseln? Kanske jag missat det, men tyckte du sa att ni skulle berätta det vid ett senare tillfälle :)

#7 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Linnea Vi har inte kunnat byta efternamn ännu eftersom vi har bokat en resa till Italien i våra gamla namn! Men vi ska byta till ett efternamn från min mammas sida.