bambi

Det roliga bolltältet åker fram

Igår så ville Zack att vi skulle ta fram bolltältet som barnen fick av sin moster och kusiner i julas. Den är mycket populär hos barnen och deras vänner, men jag orkar inte ha den framme jämt då det lätt blir bollar överallt. Men den får vara framme då och då och då blir det verkligen mycket lek och skratt.


 

Många av er undrade vart bolltältet kom ifrån då jag bloggade om den i julas. Men det var en julklapp så jag vet tyvärr inte det! Jag har sett såna här bollar till bollhav hos BR leksaker, men hela paketet med boltält + bollar vet jag inte vart man kan köpa. Någon som vet?

Men nu är bolltältet bortplockat och barnens rum är nästan tomt då två målare kommer hit imorgon och ska tapetersa rummet! Medans dom håller på här hemma så ska jag åka och köpa lite färg för att måla om byrå och lite annat i deras rum. Det ska bli så roligt att göra om i deras rum!

#1 - Sandra Michelle

LIDL hade bolltält som liknar ert.