bambi

Ett skämt?
I denna värme så kändes detta lite konstigt....



Men det ska bli jätteroligt och jag ser verkligen fram emot det då jag älskar glögg! :)



P.S. Glöm inte att tävla om den fina babyvakten från Philips! Få tävlande = stor vinstchans!
#1 - A

Haha! Gjorde beställningar till vår lilla butik innan jag sprang på mammaledighet i början på juni, då fick jag iväg för både julkort och juleskum. Underligt att sitta i tunn klänning och fundera på om vi ska köra med eller utan glitter på tomtarna i år...



God jul and happy forth of July!

#2 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Jag var gravid julen 2008, gravid julen 2009, och ammade julen 2010. Jag saknar glögg. Men att få en inbjudan om glögg mitt i sommaren.........



Well. Vi har massor av glögg hemma. Flera av blossas "årgångsglöggar" också. Önskar och saknar en flaska BLOSSA 2006, dock. Fick jag tag på en har jag en flaska från varje jul vi varit tillsammans :-/

#3 - Tessan

åh, men ljus glögg med isbit i är ju mums!