bambi

God morgon!


Nyduschat och njuter av lite te. Ska försöka fixa lite inlägg som ska dyka upp under dagen medans vi är borta hos min vän. Bäst att passa på medans barnen leker UTAN att bråka i sitt rum *halleluja*. Men det är faktiskt på sistonde som dom verkligen har börjat leka mer med varandra och som dom kan umgås längre stunder utan att bråka! Skönt!

Nu får ni också ta och vara med och tävla om den kombinerade digitala termometern frn Philips. Det är inte månag som är med och tävla = stora vinstchanser! Tävlingen hittar ni här.

Igår så blev det ett nytt nagellack från Face. Jag minns inte när jag unnade mig ett nytt nagellack senast... så nu har jag väldigt färgglada naglar  :) 


Nr. 76 från Face

#1 - LADY DAHMER

åh vilken härlig färg!

#2 - Designing good life - Sarah

Snyggt nagellack! Hoppas att du får en bra dag.

#3 - Annica H

Åh, så otroligt fint nagelack! Jag vill också ha ;)

#4 - ♥anna♥

Riktigt somrig och fin färg på naglarna!