bambi

Hon tar det hon vill ha

Vi var på väg ut för att handla lite och hämta ut paket när det började regna... så vi sköt upp det och var ute lite på balkongen (det är ju ändå rätt så varmt trots regn). Jag vänder mig bort en sekund och vad ser jag då? Jo det här:



Ser ni vad den lilla (glada) marodören har i handen???

 

Den största tomaten som jag hade på min tomatplanta (som Heinz var så snäll och budade över).

 


 

Gaaah... nu har jag bara pyttesmå kvar!

#1 - Mali - just me

hahaha... jag har min största tomat kvar på plantan på balkongen, dock har jag hittat ett märke på den, som ser exakt ut som ett intryckt finger, och min dotter ersänner att hon rörde den "lite" haha

#2 - Mali - just me

hahaha... jag har min största tomat kvar på plantan på balkongen, dock har jag hittat ett märke på den, som ser exakt ut som ett intryckt finger, och min dotter erkänner att hon rörde den "lite" haha

#3 - Jessica - Mamma till bustrollet Neo

Hehe! Du får glädja dig åt att de små brukar vara godast! ;)

#4 - Anonym

Sicken sötis! En kort fråga, är det en napphållare som skymtar? Viss började Leah sluta efter T-land eller minns jag fel, hur gör ni idag? Mvh Janette

#5 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

anonym Jo, det stämmer (bra öga där!). Hon slutade med napp ett tag men var väldigt ledsen och hade svårt att sova när hon hade vattkoppor och fick ha den lite igen. Hon använder den dock inte så mycket (som ni kanske har märkt på bilder) så det kanske är dags att ta bort dne helt och hållet igen.