bambi

How I met your mother


Koh Lanta 12/1-2011


Ska snart se på How I met your mother som jag tycker är en av dom bästa komediserierna som finns. Skrattar alltid massor!

Jag kommer ihåg när jag och maken blev tillsammans så pratade vi om att när vi i framtiden skulle berätta för våra barn om hur vi träffades så skulle vi nog behöva hitta på en historia. För då var det väldigt ovanligt, nästan konstigt att träffa en partner på internet. Så det var lite pinsamt att vi blev ihop via internet för 9 år sen.... men nu så känns det inte lika konstigt så våra barn får nog höra den riktiga historien (som jag själv tycker är ganska så fin). Om ni är nyfikna på hur vi blev ihop så hittar ni inlägget om det här.
#1 - ♥anna♥

Jag och min sambo träffades också på internet. Det var 10 år sen nu..

#2 - Martina

Jag och min man träffades också på internet, Möteplatsen, för ganska precis 7 år sedan.