bambi

Jag och Sophie shoppar...
Under kryssningen så umgicks jag med så många trevliga mammabloggare. Sophie och jag träffades redan förra helgen i Skedvistrand och hängde ihop ganska mycket under kryssningen. Hon är en helt underbar människa och vi har skrattat massor ihop under dom här två dagarna. Vi har också väldigt mycket gemensamt och kom fram till att vi båda har haft samma lärare och hon känner en av mina närmsta vänner! Och vi gillade båda att shoppa...

Bland godiset så hittade vi "Nalles knark kit".... ja, vi tyckte det stod så ;)



Medans jag hittade en rolig galge... "Perfect Housewife" stod det på den.



Snygga Paul Frank grejer... gillade speciellt dom rosa skorna.




Och så fanns det så mycket roligt godis, som t.ex. Hello Kitty Pez i XXXL format.



Och lite nostalgikänslor när jag hittade dessa Jelly Bean burkar! Sånt godis som jag åt under minuppväxt i USA.

#1 - Sophie - Vi 3 mot världen ♥

Hahaha! Nalles Knark Kit! Shopping är kul ;)