bambi

Jag ska sova i min säng!
Vi har ju tömt barnens rum. Zacks säng står provisoriskt i vardagsrummet framför tv:n. Vi hade tänkt att han skulle sova mellan oss ikväll, men nej! Han skulle promt sova i sin säng... och han somnade där utan problem.



Men jag tror nog att jag lyfter över honom i vår säng sen... så han inte vaknar och blir rädd och undrar vart han är. Men det är tur att han sover så djupt så att jag kan se på The Real Housewives of Beverly Hills.
#1 - Lotten

Helt galet irriterande reklam du har som poppar upp över hela skärmen lagom tills man kommit en bit in i inlägget!

#2 - Johanna

Sötnos :-)

#3 - Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. Kram

#4 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Jag irriterade mig också på den där reklamen som poppade upp!!! Den har inte kommit förr, känns som att den kommer precis när man hunnit läsa lite, och sen täcker den hela skärmen!!!! :-(



Kom nästan av mig, tänkte bara skriva något dumt om att "barn är så söta när de är envisa". Reklamen kom emellan dock.



Ha en spännande dag med LD ;-)