bambi

Lyxigt boende

Jag har ju inte lagt upp så många bilder på vårt boende, varken från Skedvistrand eller Silja Galaxy. Typiskt bloggare så trodde jag att ni mest var intresserade av bilder på MIG, inte boendet  ;)  Nej, men det blev så mycket andra bilder, så dom kom lite i andra hand. Tack Therese för att du påminde mig!

Therese - Eira min ögonsten  om För en vecka sen...:

jag kanske har missat det men har du inte lagt upp några bilder på hytten? :) skulle va kul att se hur lyxigt ni bodde :) har aldrig sett en sån hytt heller.


Vi börjar med lyxstugor vid Skedvistrand:







Det var en jättelyxig och STOR stuga (större än vår lägenhet... och lyxigare!!) med alla bekvämligheter man kan tänka sig: diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare, vattenkokare, mm.


Sen så lyxhytten på Silja Galaxy:






Härlig lyxhytt med vacker utsikt (framåt i båten), dubbelsäng, soffa, minibar och tv.


Två jättehärliga mini-semestrar som båda var helt underbara!