bambi

Min cupcake topplista
Mina absoluta favorit cupcakes efterfrågades. Oj, vilken svår fråga. För det skiftar ju lite från period till period... men just nu så skulle jag nog säga att den ser ut så här: 

Klicka på bilden för att komma till receptet.

1.) Marshmallowcupcakes


Helt makalöst goda och FLUFFIGA! Och hur söta och ljuvliga att se på som helst! Mina favoriter just nu, helt klart!


2.) Peanutbutter cupcakes


En kombination som är svårt att slå - choklad och jordnötssmör. Helt underbara för chokladälskare!


3.) Vitchoklad muffins med hallonglasyr


Somriga och jätte-jätte goda!
#1 - Sanna

Peanutbutter cupcakes skulle jag vilja smaka. Det såg riktigt smaskiga ut.

#2 - Malin

Hej!

Jag hittade receptet för marshmallowcupcakesen här på din blogg och var bara tvungen att testa, dom var hur goda som helst! Men har du något tips för hur man ska göra med marsmallowsen, mina flöt bara upp till ytan hur mycket jag än tröck ner dom och brände sig vid ytan?

#3 - BAMBI

Malin Använde du mini-marshmallows? Mina flöt inte alls upp.... så jag har tyvärr inga tips :/

#4 - Jessica

av dom här har jag än så länge bara provat vit choklad/hallon cupcakesen och dom är helt sjukt goda! mjuka, söta och fräscha. måste nog testa dom andra också (:

#5 - Malin

Ja precis jag använde mini marshmallows, följde receptet noga för att inte göra något fel :) Vad konstigt att det blev så för mig, och båda gångerna jag gjort dom med! Undra om man kanske kan lägga dom i formen först och sen hälla på smeten. Goda är dom iaf!