bambi

Nu är även maken kändis!


Jag var iväg på ett trevligt möte idag så maken hämtade Zack på dagis och var och handlade lite. Inne på Hemköp så kommer det fram en tjej som frågar honom om han inte var "Bambis man"...haha... han svarade "aaaa...?". Så nu har även maken blivit igenkänd av någon av er underbara läsare, va roligt!  :)

Han sa att han skulle hälsa till mig från någon Kongo? Jag vet tyvärr inte vem han menar, men jag blev glad att få en hälsning från en av er läsare via maken  :)
#1 - fröken K

Haha, så skojigt. Nu måste ni börja bära stora solglasögon, annars kommer folk från Kongo och stör. ;)

#2 - LADY DAHMER

HAHAHA underbart! hoppas min skäggmupp blir igenkänd, det skulle säkert glädja honom lite iallafall.

#3 - Lena

Haha KOALA Lena sa jag faktiskt. :)

Typiskt karlar. ;)

Dina ungar så himla söta "live" och din man är verkligen supertrevlig.



Kram Lena

#4 - Lena

asgarv Kongo. Det blir roligare för varje gång. :D

#5 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Lena Haha... var det dig han träffade på? Han svamlade nåt om en gala också.... han har inte världens bästa namnminne! Men han fick K:et och O:et rätt ;)

#6 - Fnulan

Hahaha vad underbart =)

#7 - Anonym

Måste bara kommentera att det är ganska irriterande att läsa din blogg i mobilen numera, med reklamen som kommer upp innan man kommer till bloggen :-(

#8 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

anonym Vilken reklam är det?? Berätta gärna!

#9 - Anonym

Anonym = Marie :-) Namnet föll bort.

Reklamen var Salusansvat, gravidförsäkring.