bambi

Odd Molly rea tips!
En läsare efterfrågade tips på bra rea på Odd Molly och just nu så finns det lite överallt! Jag tänkte visa er några godbitar:



Crochet Jacket för halva priset hos Tintin Style. 1100 kronor istället för 2200!! Vilket fynd! Tänk på att detta är en handvirkad godbit. Jag har själv en i svart och jag tycker att den är toppen som "jacka" nu under sommaren! Tintin Style har den kvar i tre olika färger i lite olika storlekar, så passa på!

 
Country Dreams har mycket fina klänningar och wraps i velour kvar. Som t.ex. denna Ka-ching plain dress som det är 40% rabatt och bara kostar en tusenlapp!



Jag fyndade denna fina Ninotchka tunic hos Huset-shop för 600 kronor. Denna tunika är från förra året, så det är alltid roligt att hitta någon gammal godbit på rea (det är ganska så ovanligt).

Annars så kan du kolla igenom min lista över webshoppar som säljer Odd Molly, dom flesta har rea nu!
#1 - Sophie - Vi 3 mot världen ♥

Ja visst är den grym :D JA, ut med annonser på loppi så kan jag tipsa lite om dom på Guldkorn :) Kramis!

#2 - Odd molly rea

Åh vad bra att du berättar lite om odd molly rea. Det är verkligen fint för mig som student att hitta odd molly kläder på rea! Det gör livet lite bättre. Älskar verkligen Odd molly!

#3 - Odd molly Lina

Oh vilka fina plagg! Önskar jag hade läst inlägget lite tidigare!

#4 - Odd Molly rea

oh dammit, skulle läst detta inlägg tidigare! :)

#5 - Mollan

Oj vilka snygga klänningar!