bambi

Once you po.p. you can't stop!
Yes! Jag fick allt jag ville ha på Polarn o. Pyrets "vip" rea (blev lite orolig eftersom det tog mig tre timmar innan jag kunde få iväg beställningen)! Men snabbt gick det i allafall. Tyckte jag fick hur mycket som helst för 1800 kronor.


Färgglada tröjor! Min favoritröja - en till Zack och en till Leah. En kortärmad t-shirt i storlek 104, som sparas till senare (jag köper alltid nåt plagg i större storlekar när jag handlar på rea för att lägga undan, bra när Zack börjar växa ur en storlek att vi redan har en del).


Färgglada ben! Strumpbyxorna var så otroligt billiga (65 kronor), så jag köpte två stycken till Leah. Sen även ett par färgglada leggings till Zack, med så fina knappar nertill.




Fina jeans och rosa byxor, båda till Zack (men dom såg ganska så långa ut!)


En gul tröja med en lastbil i nsäta storlek och en grå farfarströja till Leah.





Strumpor till barnen och så en ny solhatt (det enda som inte var på rea som jag handlade) till Leah eftersom hon har glömt sin hos farmor och farfar och behöver en ha en NU!


P.S. Glöm inte att vara med och tävla om en kombinerad termometer från Philips! Sista tävlingsdagen är idag!!!
#1 - Johanna - Tv�barnsmamman mitt i kaoset

Underbara bilder och underbara kläder som vanligt! :D



Kul att ni hade det trevligt på kryssningen, gör du som Sophie och flera och kommer på Mammabloggkryssningen som är 27-28 augusti?

Det är en lördag till söndagen. :)



Hoppas du mår bra! Kram

#2 - Tessa

Farfarströjan var extra snygg, och solhatten.

#3 - Tindra

Var förbi kista c idag & shoppa på P.OP , dem hade fullt med gosaker kvar ännu :) riktigt P.OP Junkie här :)

Fan vad grym du är på att baka!

kram

#4 - Bodil

Vad härligt att göra lite fynd!! Speciellt brallorna var ju superfina, och de randiga leggingsen!

#5 - Mia

Jag undrar var du kombinerar strumpbyxorna med då Leah inte använder kjol eller klänning?



/Mia

#6 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Mia Till body, funkar jättebra.... Zack har haft strumpbyxor till body förut :)