bambi

Onsdag


Har på mig min underbara Hookup s/s tunic idag. Trots att det är lite tältvarning på den och gillar jag den! Sen så har jag fixat en hair donut igen, måste säga att den blev bättre denna gång!

Jag blev lite besviken när jag märkte att jag hade tagit fel tid på ett event som är ikväll. Trodde att det började kl. 20, men det var ju kl. 18. Maken har sommaravsluningsmiddag på jobbet så jag tror inte att jag hinner dit, trist! Men det kommer fler tillfällen!

Vi ska till förskolan lite tidigare då dom har lite sommaravslutning där också och ska fira av ett barn som ska börja skolan i höst. Zack kommer snart tillhöra "dom stora barnen". Läskigt, va tiden går fort!

Kram på er alla!
#1 - Anonym

Jag har verkligen försökt att gilla Odd Molly men jag tycker inte att kläderna framhäver de former som man har, använde mycket av deras plagg som gravid dock, jättebra var det!