bambi

På gång
Nu i helgen är det dags för vår weekend resa. Vi ska för allra första gången sova ifrån barnen båda två. Jag är lite smånervös och jag hoppas verkligen att jag ska kunna slappna av. Men det kommer att finnas mycket roligt att göra så då underlättar det ju förstås  :)

Vart vi ska? Vi har blivit bjudna till en ny stugby som heter Skedvistrand. Jättefina lyxiga nybyggda stugor och vi kommer att bli bortskämda med mat och aktiviteter. Det bjuds på bäversafari, fågelskådning, kanot, roddbåt, bad och inomhuspool.



Det är Spot and Tell som anordnar denna weekend.




Sen, nästa vecka så ska jag iväg själv på mammabloggkryssning med Tallink Silja som anordnas av Loppi.se. Vilket jag verkligen ser fram emot då vi ska göra en massa skoj som vinprovning, spa, föreläsningar, mm.


Så jag har en massa skoj att se fram emot nu. Lite pirrigt samtidigt! Jag känner mig så privilegierad och tacksam för att jag får ta del av så roliga aktiviteter!
#1 - Anonym

Jag tror att det är bra för barnen också.. Lite saknad är alltid bra!

#2 - Hon den avundsjuka..

Oj oj oj vilken lyx och jag är som vanligt avundsjuk! ;)

Själv ska min son läggas in på sjukhuset (och jag får tillbringa ett par dagar där med honom).

Ja ja vad är väl en bal på slottet..



Kram

#3 - Elin

Hej!



Nämen vad skoj, jag ska också på kryssningen , du är den första hitills i dag som jag har sett ska ska med...hihi.. :)

#4 - Marita

Läste om den stugbyn i tidningen senast häromdagen! Det verkar jättefint där!!

#5 - Lofsan

Vad roligt! Jag ska också med på kryssningen!

#6 - Lofsan

Vad roligt! Jag ska också med på kryssningen!

#7 - Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Hej!

Jag kommer också troliiigtvis till Skedvi med min karl. Dessvärre har barnen troligtvis fått vattkoppor, så vi får se hur samvetet lyder. Om de mår okej kanske mormor får ha dem iaf. Alternativt att jag kommer själv. Känns fel att lämna bort dem när de inte är krya :S

Ursch. Så himla typiskt att det skulle ske nu. Jaja. Må gott! Stor kram

#8 - Emma-Lou

Nä, men vad roligt! Jag ska också iväg på dessa två resor, hihi! :-D

#9 - Sophie

Vi ska oxå till Skedvistrand :) Och lyxkryssen med loppi har jag oxå en plats på! :D