bambi

Parkhäng, tågresa och twister

Picknicken idag var mycket lyckad för alla parter.
Det började med en mycket rolig tågresa (Zack är inne i en tåg-period just nu).




Fina vännerna



Cissi agerade lekledare och bjöd på både Twister och Kubb.



Födelsedagsbarnet och hennes fina son


Trötta efter en lång dag

#1 - Dorothea - Ett n�stintill trillingliv

Åh vilken toppendag ni verkar ha haft! Härligt.

Må gott & hoppas vi ses snart igen :) Kram

#2 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Blir nyfiken när jag ser vagnen. Låter du barnen turas om att sitta överst? Alltså även när båda är med, inte bara när du har ETT barn? Eller har de fasta platser alltid när båda är med?

(en tvillingmamma lät sina barn byta plats varannan gång, för rättvisans skull, mest nyfiken då jag har mina bredvid varandra)

#3 - arasen

Lite fundersam på var ni var någonstans.. Det ser nästan ut som mina hemtrakter.. :)

#4 - Mali - just me

Åh ja!! Picknick är ju helt klart fantastiskt! Man kommer verkligen nära naturen och Gud tycker jag!! Och så är man så där skönt trött när man kommer hem!!! :)

#5 - M

Visst är det där i Eskilstuna? :)

#6 - hemmafru

ooh vilka söta ungar <3

#7 - BAMBI

arasen och M Jo men visst är det Eskilstuna och Rothoffsparken. Jag och maken bodde i eskilstuna i ett år och jag pluggade där. Trivs himla bra i den staden :)



Skrotmamman Jag är lite orättvis och låter oftast Zack bestämma... så länge inte Leah protesterar (vilket hon oftast inte gör). Men det går verkligen i perioder för Z, just nu vill han sitta överst och tidigare ville han bara sitta underst.

#8 - Marie

Tågperiod?! Vänta bara... :-) Vi trodde våra också hade en period, men den har hållt i sig i flera år. ;-)