bambi

Shoppat taxfree


Jag i taxfree shopen



Jag är ganska så populär idag då jag kom hem med flera påsar, en med detta innehåll:


En kassaapparat och en mobiltelefon från Fisher Price.
Ett memoryspel med djur och så världens sötaste vantar från Lundmyr of Sweden.


 
Behöver jag säga att barnen är väl sysselsatta nu? Mobiltelefonen var till Leah... mycket populär med sina ljud och lampor. Det finns även en liten spegel i den.


Nostalgikänslorna väcktes så fort jag såg kassaapparaten från Fisher Price. Vem har inte lekt med en sån när dom var liten? Jag tänkte direkt att Zack skulle älska den eftersom han är i en sån ålder då han hela tiden ska "betala" mig med stenar och annat och det blev succé!



Silja Galaxy hade en ganska så stor leksaksaffär med riktigt bra priser. Kassaapparaten kostade bara 200 kronor och mobiltelefonen 100 kronor. Jag tänkte även köpa en stor Lego Duplo lastbil/dumper som bara kostade 180 kronor, men det skulle ha blivit för mycket... speciellt med tanke på vad jag handlade på dom andra tax free avdelningarna:


Muminkex till Leah, kritor till maken (han älskar dom), Kinder godis till Zack och pipor till maken.


Jag shoppade alltså inget till mig själv, men jag var bra sugen på att addera denna till min garderob. Skulle nog ha varit ett bra komplement till alla Odd Molly plagg  ;)  300 kronor skulle den kosta.

#1 - Martina

Vilket linne! Det skulle jag bära tills det föll i bitar haha Älskar Small Paul.

En sådan kassaapprat har jag också lekt med!