bambi

Underbara helg


Jag njuter av lugnet och den vackra utsikten


Den underbara utsikten från receptionen


Välkomstdrink med ost och kex


Stugorna omgavs av underbara klöverfält. Man kände doften direkt när man öppnade stugdörren.


"Pub Fnulan"  ;)


Paddla kanadensare (ser ni min snygga t-shirt?)


Det var riktigt varmt och skönt i vattnet


Mys på altanen, med den underbara utsikten


Gänget som jag umgicks med med på resan: Sophie, jag, Teresa, Malin, Dorothea, Johanna och Emma.  


Barnen trivdes bra också!


Jag och maken provsmakar en ny cidersort från Magners Berry


Maken ringer sina föräldrar för att kolla hur barnen har det (och dom hade haft en toppen helg dom med!)



Tack till alla underbara bloggare, Skedvistrand och Spot and Tell för en underbar helg!

#1 - roxanna - kamp efter cancern

Härliga bilder :) kramar till er <3



Länka gärna min CANCER insamling betyder allt :/

kramar igen

#2 - TUMADRE

Tack för sällskapet ! :-)

Det blev aldrig något riktigt hejdå sagt, men men...

Vi ses!

#3 - Lisen

Oj, va underbart ni ser ut att ha haft. Jag är inte aaaaalls avundsjuk!

#4 - Josefine

Underbara bilder! Du är väldigt vacker på 1:a bilden.

#5 - Emma - mamma till Meja och Alvin

Tack själv :) Har du lust att maila mej gruppbilderna vi tog?



Hoppas ni har haft en mysig eftermiddag med ungarna nu!

#6 - mrsjanuary

ser härligt ut! kanske skulle ta och besöka stället, ligger ju i mina gamla hemtrakter.

#7 - Bodypalace

trevlig och läsvänlig blogg du har =)

#8 - Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg, bla converse gucci, louis vuitton osv! Var jättegärna med och tävla :)

det är bara klicka på inlägget här för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinn-valfri-markesplaggprodukt.html#comment

#9 - Hon den avundsjuka..

Ser ut som att ni haft en toppenhelg.



Kram Kram

#10 - Hanna - mamma till ღNeoღh

ser jättemysigt och lovely ut!! ^^



kram kram

#11 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Den som söker, den ska finna. Nu såg jag ju att det var där du var ;-) (också)

#12 - Jessica

Verkar som vi träffas på fredag igen :-) Kram, Jessica