bambi

Vänner
Imorgon ska vi hälsa på en gammal vän som har köpt hus. Jag drömmer ofta om att köpa hus. Vi har pratat om att börja spara till hus och att det i så fall blir någonstans straxt utanför stan. Vi trivs så bra här i stan så det är svårt att lämna det. Men när jag ser vännens nya hus imorgon så kommer jag nog bli ännu mer sugen på att flytta!

Känner fortfarande sorg i hjärtat efter vännen som jag verkar ha förlorat. När det är någon som har stått en ganska nära så blir det ett stort tomrum.
#1 - Nina

Förlorat en vän Vaddå? Nu har jag missat nått tror jag.

#2 - Anonym

är det anna eller natasha du menar? jag saknar dem i din blogg.

#3 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Förvirrande. Ska du åka och hälsa på en vän (som köpt hus) och som du förlorat?

Eller ska du hälsa på en vän (som köpt hus) och samtidigt har en annan vän som du förlorat?



Inte-för-att-jag-har-något-med-det-att-göra-men-blev-lite-förvirrande?

#4 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Skrotmamman Det är två olika vänner jag menar :)