bambi

Versace for H&M



Jag blev lite överraskad när jag läste att nästa samarbete som H&M kommer att ha är med Versace!! Klänningen som ni ser på bilden är en av plaggen som kommer att ingå i kollektionen.

Donatella Versace ska ha hämtat upp några riktiga Versace-klassiker ur arkiven för att nytolka dem åt H&M. Damkollektionen innehåller bland annat klänningar i nitat läder, siden och färgstarka tryck därtill tillkommer accessoarer som högklackade skor och bijouterier. I herrkollektionen finns skräddade plagg - bland annat en smokingen - samt bälten och smycken (även för män).

För första gången kommer H&M:s designersamarbete dessutom att omfatta ett antal inredningsartiklar, kuddar och ett överkast.

Spännande!! Kommer ni stå och köa den 17 november då kollektionen släpps?
#1 - Martina

Jag måste nog se mer än så för att bilda mig en uppfattning men jag kan ju säga att jag inte kommer köa för just den klänningen haha