bambi

10 månaders kontrollen



Idag var det dags för Leahs 10-månaders kontroll. Leah är ju egentligen 11 månader, men vi missade tiden som hon hade fått för några veckor sen då vi nyligen kom hem från Thailand.

Leah fick visa att hon kunde plocka upp ett gem med pincettgrepp och jag har aldrig varit stoltare när mitt barn har slagit ihop två klossar som idag.

Allt såg bra ut och hon fick högsta betyg. Just nu väger hon 10285 gram och är 77 cm lång!

Så här såg det ut på Zacks 10-månaders kontroll:

#1 - Sophie

Tufft att hon är större än vad Zack var i den åldern. Ungar ska vara runda o goa.

#2 - Alfva

Det är lite kul, för jag tycker hon är jättelik Zack som han ser ut nu, men på bilderna av honom nu som liten är de inte alls så lika!



(Fast allt är nog faktiskt håret, därför jag inte ser likheten)



Stor och härlig tjej!

#3 - En pojkmammas vardag ♥

Så söt Zack var .. man ser direkt att det är han :)

#4 - Anonym

Pluttarna! vilka små gobitar!

#5 - Nelin

Fin body! Om ett år eller så sitter den på min magsparkare istället... Väldigt roligt och lite lustigt.

#6 - Sara Olsson

haha, meeen va söta dom är! .. Tänk att Zack va sådär liten nyss, herregud va fort tiden går :)

#7 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Haha, det är så jag ska göra, gå ett par veckor senare. Min dotter missade ALLT på kontrollerna (typ) gjorde sakerna dagarna efter: vända sig, klappa händer, vinka. Hhihi.



Fnissade lite när jag såg att ni missat en BVC-tid. INTE åt att ni missade den, självklart, men eftersom jag hade "BVC-tema" igår och berättade om vår underbara BVC som alltid skickar mobil-sms-påminnelser dagen innan. Kanon!