bambi

Bloggtips: Arbogamamman
Jag råkade snubbla över en ny blogg idag, nämligen Emma Janestigs ("arbogamamman"). Hon ska snart släppa sin bok "Varför gråter inte Emma?" och det är snart årsdagen för dådet.

Jag minns så väl det som hände, det etsade sig fast i mitt huvudet och fanns i mina tankar länge. Kanske för att jag var gravid med mitt första barn då det hände, men också för att jag har bott i dom trakterna och några av mina vänner och släktingar känner Emma (men inte jag). Hon bloggar på Aftonbladet.
#1 - Camilla

Boken släpptes redan i november 2010 :)



Jag rekommenderar er att läsa den, jobbigt stundtals men den är bra skriven!

#2 - Anonym

Hon har skrivit en bok om det som hände, varför gråter inte Emma. Jag håller på att läsa den nu och det är verkligen en hämsk händelse.

#3 - Tess

Kommer det en till bok? För "Varför gråter inte Emma?" fick jag i julklapp. Den är jättebra! Jag grät mycket till den.

#4 - BAMBI

Aha, då har nog boken redan släppts... stod i hennes info i bloggen att den skulle släppas :)

#5 - Caroline

Jag fick också den boken i julklapp! Den är jätte bra! Tårarna rinner flera gånger, men framförallt tycker jag att det är otroligt vilken positiv inställning hon har och att hon så snabbt bestämde sig för att fortsätta leva, att tyskan inte skulle få vinna!

#6 - lina

börjaade gråta bara jag läste lite i bloggen. alla föräldrars mardröm..