bambi

Bokslukaren
Aaaah... nu funkar blogg.se igen. Man får lite abstinens när det är nere  ;)

Jag och Leah har varit ute på promenad i det vackra vårvädret. Vi gick förbi min favorit bokhandel, som heter Bokslukaren och är en barnbokhandel och café i ett.  



Jag går ofta hit när vi ska på barnkalas, för här hittar man alltid fina presenter! Dom har ett underbart urval av barnböcker och även lite roliga presenter
(Zacks xylofon kommer därifrån, t.ex.)



Bokslukaren ligger precis vid Mariatorget. Helt klart värt ett besök om man är på Söder!

Jag och Leah hittade även lite poesi på en stolpe....



Det är härligt att promenera på Söder ;)

#1 - Sussi

Jag önskade att det fanns här där jag bor en bokhandel och fik i ett. För det är ju så perfekt. Läsa & fika samtidigt.



Ha en bra dag

Kram

Sussi

#2 - » j є и и ı ƒ є я ♡

fin blogg! :)

#3 - jis

Kunde inte logga in på blogg.se förens sent i eftermiddags.. Börjar bli tröttsamt med allt strul!

#4 - adiosmf

tja,

allt bra ? :)

Några planer i sommaren, åka någonstans ? :)

kram

#5 - Killmamman

å, älskar bokslukaren, det är så mysigt där :)