bambi

Dagens Zack
Idag fick Zack inviga en t-shirt som vi köpte i Thailand med en söt ditsydd kanin med knappar till ögon. Denna t-shirt var helt klart det dyraste plagget jag köpte till barnen, med ett pris på 600 baht (150 kr). Men jag blev så kär i den så jag kunde inte låta bli att köpa den. Känns som om den passar till påsken nu...  :)

#1 - Elisabeth

Men gud vad söt! Och hela han är ju supersöt :D

Synd du inte hade köpt den i Sverige, hade lätt köpt i present till syskonbarnen. Har man inge egna får en moster skämma bort syskonbarnen ;)



Kram!

#2 - Elisabeth

Men gud vad söt! Och hela han är ju supersöt :D

Synd du inte hade köpt den i Sverige, hade lätt köpt i present till syskonbarnen. Har man inge egna får en moster skämma bort syskonbarnen ;)



Kram!

#3 - Anonym

han bli bara sötare och sötare=)

#4 - arasen

Å så fin tröja. Den var verkligen jättesöt. Zach ser så glad och pigg ut i den. Färgerna på tröjan var dessutom jätteläckra..

#5 - Madde

Den var ju också hur söt som helst:)

Han är rätt solbrun ändå efter Thailand tycker jag! :)

Jättesöt!

#6 - Sussi

Kan bara säga ...såååå sööööt han är. Kan förstå vardör du ej kunde låta bli att köpa den. Jag själv är oxå svag för barnkläder spec om de är så söta. Fast de får man inte längre köpa:(:( Suck man får bara hoppas att nån syskon el kompis snart skaffar sig flera barn:):)



Ha en mysig onsdagskväll

Kram

S

#7 - Solblomma

Jättesöt tröja! Du kan ju iaf motivera köpen med att Leah kan ha dem sen också :)

#8 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Verkligen jättefin tröja på jättefin Zack! :-) Byxorna han har är också superfina, du har säkert skrivit det i något inlägg tidigare som jag missat, men var kommer de ifrån?

#9 - Diana

Han var verkligen fin i den tröjan!!