bambi

Från min mammas kamera
Min mamma var här idag (för att fira att jag fyllde år förra söndagen) och hon hade med sig sin kamera med alla bilder som hon tog i Thailand och på vårt bröllop. Det är så kul att få se andras bilder från bröllopet.


Vi skålar, efter bröllopet


Här sitter vi och pratar med fotografen


Maken tar på mig ringen


Svärmor sitter på en sten och matar Leah efter cermonin

#1 - arasen

fina bilder. Ni måste verkligen ha underbara minnen från bröllopet och resan :)

#2 - Lantismamman-Mamma till Fem döttrar

Stort Grattis till bröllopet! Vad fint det såg ut! Så skulle jag oxå velat ha gift mig! Kram och lycka till i livet!

#3 - Rosita

Helt underbara bilder (har sett fler bröllopsinlägg)! Då förstår jag också att ni har rest med barnen. En långresa dessutom! Då var vi i Thailand samtidigt, vi firade nyåret där och stannade i tre veckor. Om den resan kan du läsa i nästa Vings inspirationsmagasin, Vings Värld, som kommer i augusti.



Hälsning Rosita