bambi

God morgon!


God morgon alla fina bloggläsare! Idag har jag lite ärenden att uträtta och så ska jag träffa upp finaste LadyDahmer för fika och kanske en tidig lunch. Sen ikväll blir det ekologiskt vin tillsammans med Apan.

Jag borde vara dödstrött eftersom Zack drömde en massa mardrömmar och väckte oss flera gånger under natten. Han i sin tur väckte även Leah som hade JÄTTEsvårt att somna om. Så jag tror att jag somnade runt kl.1 någon gång för att sen gå upp runt 5.30... men jag är som sagt inte så trött. Den där hotellnatten gjorde gott!

Hoppas att ni alla får en jättefin dag!


#1 - Hanna

Dina barn är fantastiskt söta :) Leah är väldigt lik dig medan Zack är megalik sin pappa :) Ha en bra dag!

#2 - BAMBI

Hanna Tack! :) Jag som tycker tvärtom, att Leah är lik sin pappa och Zack lik mig! ;)

#3 - En pojkmammas vardag ♥

Fina ni är! Och det låter som att ni har en toppendag framför er .. det gillas!! :)

#4 - Louise

Vilka fina bilder! :) Ni är en fin liten familj :)



Hoppas du får en bra dag :)

#5 - Sussi

Hejsan



Ha en härlig dag!!!

Krammiz

Sussi

#6 - Skrotmamman skrotar vidare - och tävlar om Veckans Blogg hos APAN

Egentid har en tendens att förvandla trötta och slitna föräldrar till rena rama energimaskinerna som överlever "utan problem" även efter den stökigaste natten!

#7 - Mia

Så fina bilder! :) En härlig start på dagen, som verkar innehålla en hel del roligheter. Hoppas ni får en underbar dag! Här skiner solen och det gör mycket för humöret.

#8 - Amanda

Kikade bland kommentarerna till det här inlägget, och måste hålla med dig Bambi om att Leah är lik sin pappa & Zack är SUPERlik dig. Fast ska man vara petig så är nog Leah aningens mer blandad, medan Zack ser ut som en mini-bambi (haha!)

#9 - Anonym

Fina bilder av mor o barn. J H.

#10 - worrisome heart, ett liv

Ni är så söta och charmiga allihopa! Det syns verkligen att Zack och Leah är dina barn :-)



Ha en bra dag!