bambi

Goodiebag nr. 1



Malin har lämnat flera kommentar i tvättmaskinsinlägget och får därför goodiebag nr. 1.

Malin
om Snälla, hjälp mig vinna en ny tvättmaskin!:

Hoppas du ligger bra till i tävlingen :)




Fortsätt att kommentera! Jag drar en ny vinnare idag, som presenteras imorgon!
#1 - Malin

Åh, du är så snäll! <3

#2 - Carolina

Grattis Malin :-)

#3 - Beata

Grattis Malin. Det där med leverfläckar som du skriver om, jag är likadan och ska gå kolla en jag me, får ont i magen bara jag tänker på det. Lycka till, allt är säkert i sin ordning.

#4 - En pojkmammas vardag ♥

Grattis Malin!! :)

#5 - Agnieszka-2barnsmorsan

Grattis Malin! Hoppas på lite tur nu själv:)

#6 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Verkligen en jättefin goodiebag.

Tycker det är väldigt gulligt utav dig att ge bort det än att t.ex sälja det på tradera som många gör.

#7 - ♥anna♥

Grattis till Malin! Ser ut att vara en superfin present!