bambi

Härliga leggings från Mini Rodini
Leggings är så skönt och jag gillar det både till mig och barnen (och perfekt under overallen!). Babyshop har fått in en massa fina leggings från Mini Rodini, min favorit är nog dom med fjärilarna och varmkorvarna (hur gulligt som helst!). Härliga motiv och färger som vanligt från Mini Rodini som jag tycker brukar hålla en bra kvalité också. Lite sugen är jag att beställa ett varsitt par leggings åt barnen med samma motiv och syskonmatcha  ;)



P.S. Jag tänkte visa mina vårfavoriter hos Babyshop i ett inlägg varje morgon ett litet tag framöver (någon efterfrågade det).
#1 - Christine

Det känns som denna "någon" (som efterfrågade det) är babyshop själva... haha!



Skämt åt sido så är de med fjärilar väldigt fina. Ska beställa hem matchande till min kids!