bambi

Hur kan man....
...börja gråta till "The Final Countdown"...? Haha, vilket roligt slut det var på Solsidan. Fan, va jag kommer att sakna serien.

Här kommer några fler bilder från dagen.

Zack har nyligen lärt sig att hoppa, alltså hoppa ordentligt jämnfota. Så han hoppade på studsmatta för första gången på riktigt idag:



Leah, som älskar att äta på allt, tyckte att ballongerna var mumsiga. Hon hade sönder två ballonger som hon bet på... utan att bli minsta lilla rädd (jag hoppade till mer än vad hon gjorde när dom small).

#1 - LADY DAHMER

men åhhhh hade jag vetat att alla skulle till rica talk så hade jag dragit dit! katta kvack var också där tror jag.



BUUUUUUUUUU

#2 - Diana

Jag som hade sett fram emot Oves bröllopstal på solsidan...ja ja hoppas det kommer en fortsättning nån gång...

#3 - Paulina

Solsidan är underbart! Jag kommer också sakna det! Och jag kan erkänna att jag blev tårögd när "The final countdown" spelades, haha. Kram

#4 - Paulina

Solsidan är verkligen det bästa programmet tv4 har och har haft! Jag kommer också sakna det! Och jag kan erkänna att jag blev tårögd när "The final countdown" spelades och tårarna var bara ett blink från att komma ut, haha. Kram

#5 - Alfva

Har ännu inte sett sista avsnittet, men jag förstår nu att jag säkert kommer böla som en tok (som vanligt)!



Söt han är när han hoppar! Har man såna där studsmattor hemma nuförtiden (jag vet att det där var på hotellet)? När jag var liten hade ju varje unge en sån (så verkade det iaf). Nu är det ju de stora utomhus som gäller antar jag...

#6 - Tess

Trodde jag skulle få spunk när de glömde bebisen hos fotografen! :-O

#7 - Linda

Haha, ja, blev nog lite rörd av hur gullig Alex var jag med...

#8 - Erika

Hehe inte bara ja som grät till d då ;)