bambi

Intervju med Zack - igen

Och jag som trodde att jag var gift med en jurist...

#1 - Linda

åh, men vad sött! när han sa "betalar maten till oss", det var så himla gulligt, haha! han är väldigt väldigt charmig zack. :)

#2 - Rebecka

Haha, he's bringing home the bacon :P

#3 - ≈Sanna≈

Zack är så lillgammal, han är helt bedårande! Trevligt för din make att ha ett dolt jobb som kock också ;)

Intervjuerna med Zack är verkligen höjdpunkter just nu och att man hör vad han säger tycker jag är jättekul.

Ha en härlig helg!

#4 - Josephine

Vilken sötnos!=)

#5 - worrisome heart, ett liv

Så himla charmig han är!

Blir glad i själen av att se dessa videoklipp :-)

#6 - Katharina

i don´t understand your language but he´s so sweet. kind regards from germany

#7 - Linda

Gud så söt... man smälter ju :). Vad gör pappa på jobbet då? Jobbar ha ha... klockrent, såklart han jobbar ;D

#8 - Mia

Härliga intervjuer med Zack :) Jag blir glad varenda gång!

#9 - e-beth

Hihi vilket charmtroll! Kul att ha filmer kvar sen när de blir lite äldre.

När mina barn var små fanns inte digitalkameror som nu och hemmavideokamera var det bara ett fåtal som hade, vilket inte var så konstigt med tanke på att de var i storlek med en tv-kamera..hehe

Gillar Zacks härliga svar på frågorna!:-)

Så mysigt när de börjar prata ordenltigt och filosoferar sådär.

#10 - Anna

Vilken sötnos :) "Har du vattnat blommorna?" Störtskön :D

#11 - Amanda

Gud vilket sött litet charmtroll! Älskar när barnen är sådär i 1-2½ årsåldern ungefär. Det händer så mycket då, och så börjar de få massor att berätta ;)

#12 - Erna

Åhhh, vad gullig kille ni har:)

#13 - Jonna

Men guuuud vilken underbar unge!

#14 - Sigrid

Haha vad go han är! Blev så inspirerad så jag ska nog ta och intervjua Sixten också, fast han brukar bli helt stum när jag tar fram kameran :)

Zack verkar vara en liten linslus :)