bambi

Jakten på den försvunna goodiebagen
Medans vi var i Thailand så skickade loppi.se en goodiebag till mig. Men vår vän som hyrde vår lägenhet kunde inte hämta ut paketet (man var tvungen att legitimera sig) och så skickades paketet tillbaka straxt innan vi kom hem (paketen ligger ju bara kvar 2 veckor istället för 1 månad som förut).

Men då sa Chalotta på Loppi att jag kunde åka förbi henne och hämta upp den när den hade kommit tillbaka till henne. Så imorse efter dagislämning så tänkte jag att jag kunde ta och åka förbi henne när jag och Leah ändå var påklädda. Jag ringer Charlotta men hon sitter i möte, men henne kille var nog hemma och kunde ge mig goodiebagen. Jag får hans nummer, men han sitter också i möte! Och då sitter jag och Leah redan på bussen som tar 40 minuter att åka. Men hans möte skulle nog snart vara slut, så jag kunde gå i gallerian i närheten och titta lite så länge....

Så jag kikar på söta kakfat på Åhlens...



...och förfasas över Spiderman-pyjamasen med fejk-muskler som säljs inne på H&M (what's next liksom, fejk-tuttar åt flickorna??)



Efter en timmes fönstershopping så började Leah tröttna så jag ringde upp Charlottas kille igen som fortfarande satt i möte men kunde snabbt komma förbi med den försvunna goodiebagen...



Vad som var i den försvunna goodiebagen?... det visar jag er sen  :)
#1 - Jessi Fox

mina cupcakes skulle vara asfina på dom där kakfaten!!!!!!!!!

#2 - Sussi

sååå snygg kakfat, måst bara in till Åhlens och köpa den och dyr var den inte heller, rena rean:):)



Ha en bra dag



Kram

Sussi

#3 - Veronica

Det där är väl ändå ingen pyjamas utan en utklädnadsdräkt....

/ Veronica

#4 - Matilda Andersson

Tack för ditt svar ang. bröllop utomlands.



Vilket fint kakfat! Åhlens nästa! =)

#5 - Marie

Det är en utklädningsdräkt och precis lika ok som att klä ut sig till prinsessa! :-)

#6 - Nyårsmamman

Det är väl klart man måste ha muskler om man ska klä ut sig till superstarka Spindelmannen. Vem sa förresten att den var till pojkar? (Till skillnad från att fejkbröst skulle vara för tjejer:)

#7 - BAMBI

Nyårsmamman Den hängde bland pojkkläderna. H&M är ju uppdelad så fiffigt med flick- och pojkkläder så jag utgick ifrån att den var till en pojke.

#8 - Marie

Men bara för att den HÄNGER på pojkavd betyder ju inte det att man inte kan ta på den på en flicka. ;-)

Då gör man nog en höna av en fjäder. Om sen HM:s aktieägare tjänar mer på att ha en uppdelning får det stå för dem, så funkar en marknadsekonomi. I dagens Sverige får man ta egna initiativ och inte endast "köpa" det som slängs i ansiktet på oss...