bambi

Min födelsedag för 9 år sen

Ni gissade rätt (kanske inte så svårt), det är min födelsedag idag  :)  Tack för alla fina gratulationer!

 

Jag och maken blev ihop (= vår första kyss) 2 dagar efter min födelsedag för 9 år sen, men vi hade börjat dejta lite innan. Så jag minns min födelsedag för 9 år sedan. Då pluggade jag till lärare och var i biblioteket när han ringde och gratta mig, så jag fick stå där och viska medans jag pratade med honom. Men jag fick ingen present eller blomma, det tycker jag var lite snålt... men han säger att han ville inte smöra för mycket för då får man inte tjejen... tydligen så funkade det  :)

 

Jag gillar nog svårflörtade killar, för maken försov sig första gången vi skulle träffas. Fast då var vi bara "kompisar" och skulle gå på en fest tillsammans, men ändå... att försova sig när man ska möta upp en tjej.... hmm... han brukar aldrig försova sig annars. Han hade väl sin taktik  :)

 

Hela historien om hur vi blev ihop hittar ni här.

#1 - Sofi

Grattis på födelsedagen!

www.mittharligaliv.blogg.se

#2 - Hanna

Grattis! :)

#3 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en härlig dag!

#4 - Sara Eriksson

De där känner jag igen. Innan jag och min sambo blev tillsammans så tog jag studenten, Vi träffades ofta som man gör när man är nykär över öronen.



Men inte fick jag någon present, och studenten är ju en ganska stor händelse i livet.

Jag fick samma svar som du, man ska inte uppvakta för mycket, för då får man ingen tjej.

Men vi hade då träffats i nästa 2 år innan till och från (mesta dels till) så nog tyckte jag nog att han hade kunnat uppvakta mig.



Men det funkade ju tydligen på mig också. nu 3 år senare så är vi förlovade, har en dotter på 1½ år och planerar för barn nr 2!

#5 - Rocktjejen

Grattis Bambi! :) Hoppas du har en fin dag. Kram

#6 - Anonym

Grattis på födelsedagen söta du!! Hoppas du får en riktigt fin dag. tårtan ser milt sagt smarrig ut!!

Kram Ina

#7 - Nette

Grattis! Hoppas du haft en underbar dag! :)