bambi

My new baby
Åh, jag är så glad! Äntligen en systemkamera!! Som jag har längtat!

Inköpt inom min enskild firma så blev det allt som allt ca 4800 kr (exkl moms) för min nya Nikon d5000 med två objektiv 18-55 mm och en 55-200 mm, kameraväska, minneskort och linsskydd. Inköpt på Siba som just nu har ett erbjudande på just denna kamera!

Så imorgon kommer jag nog ta en långpromenad och försöka lära mig min nya kamera. Tror ni att det kommer bli skillnad på bilderna i bloggen nu? (Tråkigt vore det ju annars...)
#1 - Becca

Vad kul! :D Det är ju så härligt att ha foton med riktigt bra kvalitet, oavsett om man har blogg eller inte! :)



Jag vill också ha en, men det finns inte riktigt plats i en studentbudget... Men om ett par år så! :)

#2 - Karoliina

Min systemkamera är nog mitt bästa köp någonsin! Hoppas du blir lika nöjd med din, som jag är med min :)

#3 - Diana

En systemkamera skulle man allt vilja ha, ska spara till det när man börjar jobba igen. Så att man kan fånga de bästa ögonblicken.

#4 - Linda

Hej!

Jag planerar att boka en resa till Thailand till vinter och undrar om du har några tips när det gäller vart man ska åka osv uppskattar alla tips =)



http://lindushiii.blogg.se/2011/march/resa-till-thailand.html

#5 - Helena - mamma till Alexander

Jag älskar min systemkamera och jag tycker det blir stor skillnad på bilderna, speciellt om man förstorar upp dem lite. Hoppas du blir nöjd med din också.

#6 - Erika

Åh va ja blev avis nu!!! Vil oxå ha! Fast jag tycker dina kort är helt ok ändå :)

#7 - En pojkmammas vardag ♥

Så kul! Jag kommer att köpa en kamera i sommar. Ska önska ett litet "bidrag" när jag fyller år .. för en sån leksak känns lite som ett måste ;)

#8 - CJ

Åh. Inte. alls. avundsjuk. :)

#9 - Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Bra val! Minns hur stor skillnad jag tyckte de var för 1-2 år sen när vi köpte våran systemkamera.



Speciellt då man knäpper så mycket kort på barnen.

#10 - Sussi

Hejsan



Önskar dig Lycka till med kameran.



Ha en fin kväll

Krammis

Sussi