bambi

Pippi på pyjamas



Jättefin pyjamas med det klassiska "pippi-mönstret" kommer snart till Lindex (tröjan och mössan finns redan, men är snart slutsåld).

Förövrigt så finns det många fina färgglada bodiesar på Lindex just nu.


Regnbågsmönster, elefanter och träd.

#1 - Killmamman

vilken jättesöt pyjamas, ska hålla utkik efter den :)

#2 - BokMamma

Fina bodies! Jag har dock fått sluta köpa bodies då man på förskolan inte vill att barnen har bodies. Är det vanligt att förskolan ställer sånna krav. Någon som har erfarenhet av det?

#3 - ♥anna♥

Den randiga bodyn har Noah och den är ljuvlig! Pyjamasen var ju söt!

#4 - ≈Sanna≈

Härliga färger, jag gillar färgglada saker.

Just nu tipsar jag om en tävling på min blogg och då tänkte jag på dig. Det är en tävling om en kamera nämligen, sedan är tävlingen till för en god sak. Hoppas att du också vill delta i den och kanske tom tipsa andra om den?

Kram!