bambi

Premiär för vårjackan!



Knappt två veckor efter vår hemkomst från varma soliga Thailand så blev det premiär för min vårjacka. Det blev min Lotta lotta coat i almost black från förra årets vårsäsong. Jag gillar den fortfarande och det var absolut inte för kallt att ha den när vi var ute och shoppade idag. Det var skönt att den funkade, för jag har svettats lite i min dunjacka dom senaste dagarna.



Men mina favorit vårjackor från denna vårsäsong är nog:


Bikette demin jacket och Twiddle hood jacket

#1 - Mia

Vad är det för väska?

Mia

#2 - Anonym

Härligt att vårjackan åkte på.

#3 - Sarah

Verkligen skitsnygg vårjacka du har! Blir lite avundssjuk, men jag har en som liknar den lite från HM som jag hade förra våren. Dock är den så vid från midjan och neråt att man lätt kan missta att jag har gravidmage (och det vill jag ju inte). Snart ska jag spana efter en ny, man kan ju låta sig inspireras lite av twiddle hood jacket-modellen, den är jättefin tycker jag :)



Kram

#4 - sofia

fin blogg :)

#5 - Carita

Åh vad härligt :)