bambi

Saker jag har missat när vi gick i ide


Under våra två månader i ide i Thailand så har jag förstått att vi har missat några saker, så som: Solsidan (som alla verkligen snackar om), Melodifestivalen (men vad jag har hört så kanske vi inte missade så mycket där) och Big Brother.

Solsidan såg jag lite på förra säsongen och tyckte det var okej. Men så kollade jag på det avsnittet som man kunde se gratis på tv4 play från denna säsong och det var ju jätteroligt! Jag funderar på att betala för att kunna se dom andra avsnitten från denna säsong. För det verkar vara en kanonbra säsong, eller vad säger ni?

Är det något annat vi har missat under dessa två månader tycker ni?
#1 - Louise

ladda hem avsnittet i stället :)

#2 - J

Jag tycker att första säsongen var bättre faktiskt. En femtiolapp skulle jag betala för att se det dock (om det nu kostar så mkt fortfarande).

#3 - Jessica - bymom.se - illustrationer som är överförbara till textil

Jag har varit i Sverige men ändå missat den stora snackisen - nya säsongen av solsidan. Får nog ta och uppdatera mig!

#4 - Anonym

Jag tycker absolut du ska se de avsnitt du missat! Vi älskar den serien och missar inte ett avsnitt =) Kram

#5 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Helt rätt, du har missat ngt när det gäller solsidan =)

Det bara måste du se, söndagar är heliga kl 20 =)

Se hela säsong 1 med, den är jättebra!



Kan tipsa om en unge i minuten som börjar på måndag kl 21, tror det är på 4:an eller 5:an.

#6 - Mathilda

Solsidan skulle jag helt klart betala för att se (även om jag än så länge tycker att säsong ett varit bäst). Däremot har melodifestivalen eller BB inte varit något direkt underhållande eller upplyftande, så där har ni verkligen inte missat något.

#7 - Miranda

En serie som nyligen börjat som är Ap-bra, the walking dead. Se den!!! :)

#8 - Matilda

Jag tycker Solsidan är bra, helt klart. Däremot känns alla avsnitt ganska lika varandra, så jag sitter aldrig bänkad varje söndag, men ett avsnitt då och då går finemang. Kanske för att det är så mycket skämskudde över den där serien.. :P