bambi

Stitch by Filippa K


Vårens muggar designade av Filippa K heter Stitch och är inspirerade av stickningar och sömmar. Samma färg (Natural) går även igen i klädkollektionen! Klänningen här nedanför heter Maxi Long Frill Boob Dress och finns med i vårkollektionen.



Hur snygg skulle man inte vara i klänningen samtidigt som man dricker ur dom fina muggarna?  ;)

#1 - mia

Muggarna var bra mkt finare en klänningen!

Tjejen på bilden gjorde den inte snyggare heller.

#2 - Marie

Båda är supersnygga!



Undrar om kopparna finns på outleten i Gustavsberg som andra sortering eller om man måste vänta ett tag? För sånna muggar SKA jag ha :-)

Klänningen hoppar jag dock även om den är superfint på tjejen ;-)

#3 - BAMBI

Marie Jag kan tänka mig att man får vänta ett tag...

#4 - Sussi

Hejsan

vilka snygga muggar. Jag har dem i svart/vit. Perfekt som kaffemuggar.

De blir att köpa dem då de kommer ut i affären.

Snygg klänning. Kanske perfekt till ett sommarbröllop el midsommar??

Tack för tipset!!!

Ha en fin kväll

kram

s

#5 - Linda

Muggarna var fina, jättefina. Skulle gärna ha dem i mitt kök... Men den där klännigen är säkert snygg på någon som har en något nättare kroppsform än vad jag har ;).

Kan förresten meddela att din blogg inte längre "kommer ihåg mig", trots att man bockar i rutan. Detta vart när den nya headern kom på plats, som för övrigt är jättesnygg!