bambi

Syskonbus!
Det är så underbart att se hur Zacks och Leahs syskonrelation växer sig starkare och starkare. Zack vill till Leah direkt på morgonen och man ser verkligen hur hon skiner upp när han kommer.

#1 - Milla

Du har så fina barn! Jag blir sugen på syskon till min Emil när jag ser hur fina dina barn är mot varandra. Tycker att Zack är jättelik dig och Leah jättelik din man :)



Kommenterade på tvättmaskinstävlingen 7 ggr så hoppas du vinner nu!

#2 - Sarah

Åh vad gulligt. Man blir ju nästan lite sugen på att skaffa en till ;)



Förresten jag har gjort ett inlägg om våran Phuket-resa i bilder nu, om du vill se. Du lär ju känna igen mycket av miljön från eran resa :)



Kram

#3 - Julia

"Goare" ungar får man ju leta efter! =) Så härligt med syskonmys, det syns att dom älskar varandra. Tänk vilken glädje dom kommer ha av varandra i livet! Ha en bra dag! <3

#4 - Sigrid

Det är verkligen underbart. Sixten och Svante har kommit 1000 gånger närmre varann den senaste månaden, och det finns inget som gör en lyckligare som förälder än att se dem lyckliga tillsammans

#5 - Diana

Va söta de är tillsammans!

#6 - Nelin

Aaaah, vad söta de är tillsammans.

Faktiskt så r syskonaspekten en av de få som skulle kunna fått mig att inte skaffa barn nu, vi ska ju ha barn till sommaren och sen blir det nog ingen tvåa på ganska många år pga praktiska skäl. Men det är lite sorgset för jag vet hur fantastiska syskonrelationer kan bli när det är nära emellan, det kan säkert bli minst lika fint med större avstånd men jag hade önskat att jag kunde ge mina barn det jag fick. Så det är riktigt härligt att se en så fin relation ta form! Kram på det :)

#7 - Anna på Grönkulla

Visst är det underbart! Jag har en son på 6 och en flicka som fyller två år i juni och när dom ligger och myser på morgnarna, kramas och pussas och skrattar så blir jag bara så lycklig i mammahjärtat...

#8 - Helena - mamma till Alexander

De är så fina tillsammans!

#9 - Helena - mamma till Alexander

De är så fina tillsammans!